Monday 3 September 2012

Nuffnang Sepantas Kilat…

Assalammualaikum….

Ini merupakan entry sebelum aku tido… Saja nak share kegembiraan ati ni. Masalah pasal burung biru yang aku updated siang tadi dapat diselesaikan dengan bantuan cik zulaikha. Dan ada satu lagi ialah status glitterai aku ngan nuffnang. Sesiapa yang berblogging dan menggunakan nuffnang sebagai medium pengiklanan mesti faham dan tahu apa pentingnya status glitterati tu.

So, siang tadi aku check status aku dah berubah kepada non-glitterati members. So dengan serta merta aku menghantar ticket aduan kepada nuffnang minta dipulangkan semula status tu. Dan baru tadi aku check tengok status Glitterati sudah dipuangkan…yahooooo…tq nuffnang kerana pantas mengembalikan status itu…

image

Jumpa di entry akan datang yer..mayB pasal raya 2012 pula…

Salam wbt…

p/s: alhamdulillah…selesai sudah beberapa perkara..

1 comments:

zulaikha said...

e'eh... ade nama cik zulaikha di sini :)maap, baru boleh menyinggah kesini.. heee...


eh, apesal tutup pulak jumlah income tu.. hahaha..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons