Friday, 27 August 2010

.::Rumusan Di Sale Raya @Putrajaya::.

Assalamualaikum semua....


Hari nie Nawza berasa begitu bahagia sangat. Nawza pun tidak tahu bagaimana mahu terangkan kepada anda semua. Biarlah kebahagian ini menjadi rahsia didalam diri Nawza ini. dan I'allah perkara ini akan terungkai suatu masa nanti, dan biar masa yang akan menentukannya..(ish...Nawza2X!! ape yg kau merepek nie??)hahaha...

Next.....

Yezz..ingat lagi dengan N3 Nawza sebelum ini??pasal Sale Raya??hah..betul tekaan anda. Tadi ptg lepas Asar Nawza dan rakan Nawza berkunjung ke tapak "Program Jom Beli Barang Raya @ Putrajaya". Kami bertolak dari kolej dalm pkol 5.45 ptg. dan tujuan datang sinie bukan semata-mata mahu ke tempat jualan murah tu jer, ofcoz la nk bli tuk juadah berbuka jugak...


Sampai2 je disana, macam biasa lah, kami jalan2 tngok2 brang, mana lah tahu ada yg berkenan. memang betul semua barang kat sana semua branded2..dri baju2 sampai la ke mesin basuh n peti ais..haha..betul, kat sana ada dijual mesin basuh dan set kabinet juga.

Rasa hati ni macam rugi la pulak kalau x membeli sesuatu di sana, (tpi dalam kepala memikirkan 2 helai baju baru yg da dibeli mgu lepas).Tpi Nawza cube padamkan ingatan 2, dan grab sebijik baju disana. X mahal mane pown, Nawza just pilih baju tuk dijadikan baju basahan jer..harge pown berpatutan..nak tngok bajunyer???

tara...

Boleh la bawak p jalan2 ke bilik kawan pas nieh..hehehe


Tngah syok2 berjalan 2 baru lah Nawza terpikir dah pukul brape.haha..skali Nawza tanya member Nawza 2, di tngok jam dan bagi tahu sekarang dah pukul 6.50ptg...Ulps..walau pon terkejut, Nawza buat2 steady lagi.

Dan dengan segera, kami beransur dan ke bazar ramadhan dengan segera.lokasinya pon berhampiran sahaja. sampai2 di Bazar, bnyak pulak kedai yg da tutup, erti kata lain mkanan dah abis.. g kedai nasi kerabu,lauk ade "Nasi dah abis dek, kata mak cik jage kedai 2"..tapi dalam kalangkabut mencari juadah 2, Nawza beli jer apa yg patut..dan member Nawza pown same walau pun disaat kritikal.

Kami bertolak pulang ke kolej agak lewat jugak la, tpi sampai2 je di kolej, azan maghrib terus je berkumandang dan munjukkan telah masuknye waktu berbuka...haha..so dekat parking lot jugak NAwza keluarkan air, dan minum.( lepas bace doa bebuke la yer) n rakan Nawza pown same. Tapi sebenarnye xde la lapa mana, tpi nak kejar sunnah berbuka awal 2.hahaha..2 yang penting.

So, sekarang nie apa yg Nawza nak rumuskan sbnarnya ialah Sale yg ada kat Putrajaya 2 memang murah2..Tapi malangnye walaupun diletakkan diskaun sebnyak 70% pun Nawza masih tidak kemampuan nak membelinye. tapi rasanya bg mereka yang sudah bekerja tidak bermasaalah kot..hahaha..

ok stakat ini N3 Nawza kali ini...Jumpe di N3 akan datang yer.


Salam wbt.

10 comments:

zulaikha said...

uit.. shoping sakan ye..

nawza_terbaek said...

@zulaikha xsakan mane pown..sehelai je lah...hahahaha

zulaikha said...

ye la.. kali ni sehelai. campur yang sebelum ni lagi.. Kan dah jadi 3..

nawza_terbaek said...

hahaha...mane boleh samekan...
laen2...baju yg nie just baju2 bese jer...hahaha.

zulaikha said...

biase ke? nampak lawa je..

nawza_terbaek said...

hahaha...tngok la pilih...hehehe

zulaikha said...

nak kata dia pilih lawa la tu. hahaha..

eh, cantik twit2 kat tepi tu.. ekekke..

nawza_terbaek said...

@Zulaikha hahaha..mstilah..huhuhu..

cantik??nk kate die yg ajar lah 2...Hahaha>(kene balik)hehehe


Kaedah Yg Berkesan, Tq Kepada Semua Yg Berkenaan
Sale Raya @Putrajaya
Tasik Terindah Tercemar
Jom lah masuk

zulaikha said...

hahah.. den terkena!!

nawza_terbaek said...

hahaha..well!!!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons