Wednesday, 22 December 2010

.:: Aku Dah Tak Boleh Tahan ::.

Salam...

Lagi 2 minggu, dah start semula sem baru, tapi Nawza x start pown lagi cuti sem..waduh2..bile mau balik kg nie??? Nak kate kg jauh sngat x juga, tapi apakan daya ada sahaja benda2 yg perlu diselesaikan dahulu. Hurmm..tpi NAwza bertekad nak balik gak minggu nie...Ari khamis ni..nak dok umah 4 ari pon jadilah...

Kalau duduk rumah xtually x dapat la nak on9 lagi pasal kat rumah 2 xde internet, kalau nak gune kene la p cyber cafe.. TApi pepaham lah kalau cuti2 nie, penuh dengan budak2 sekolah jelah.. bdak2 baru nak idop...macam2 ragam lah diorang...

So conclusion nyer, Nawza nak balik sok.. I'Allah..

Bye2...Salam..

P/s: melawak ngan member semlam, Kalau ade paper tuk anak derhake, rase dah ble dapat A- dah..hahaha..pasal lame x blik kg..(melawak je k)
:sesape nk dating ngan Nawza kat kg contact2 la yer..dok umah x lame..smpai isnin jer...

2 comments:

bukan photographer said...

bdk bru nk mmbesar la..
klu baru nk idup 2 janin

Nawza said...

2 base pasar la yg digunakan 2...kire bahase rare lah...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons