Saturday 24 May 2014

Woi!!! Aku kembali…

Assalammualaikum wbt…

Nampak tajuk entry aku kali ni, agak kekurangan bahasa di situ..tapi cukup kot pada budinya… PAda petang yang suram ni, tiba-tiba pula hati ni bergelora untuk mengupdate blog Nawza yg kacak bergaya ni   (*blog yg kacak, tuannye hampehhh) sebelum para follower menarik diri atas perilaku empunya blog ini yang pemalas untuk mengupdate blog ini setelah mendapat keuntungan berjuta ringgit dengan memungit keuntungan para follower yg rajin klik2 iklan-iklan nuffnang di dalam blog ni (*Penipuan seang berleluasa..Please jgn PM utk mntak tips2)…

image

Mungkin korang semua akan dihidangkan dengan beberapa post yang agak menjengkilkan dan sedikit lapok selepas ni. Pasal apa???? Pasal macam aku cakap tadi, ada Jin yg merasok aku supaya merajinkan diri mengarang kembali.. *Semoga Istiqamah niat BAEK aku ni… Baek ke weh??

Entry kali ini mungkin sedikit berjaga-jaga *PlaySafe poit, kerana ramai yang memerhati… Masaalah kerja memang xpayah korang nak cari kat sini… Pasal Boss aku semuanya kaki stalker.. Kalau tersilap langkah, memang naya dibuatnya nanti… *Sorry bossss kalau terbaca..Sapa suruh bukak!!!! lalalalala..

Orite..Cukup setakat ini untuk sekapur sirih bagi perasmian pembukaan New Entry dari Nawza dan pasangan… Ulps….. Nak tau kena klik2 Nuffnang kat atas bawah, kanan blog ni yer…

Salam…

p/s: Selamat Hari Guru kepada semua guru se Malaysia..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons