Tuesday 26 June 2012

Malam Raya

Assalammualaikum wbt

Korang jangan terkejut pula pasal tajuk entry aku kali ini. Ini bukan entry lama aku tukar tarikh atau tersalah update. Tapi memang betul sekarang ni malam raya, tapi itu istilah budak-budak dekat lab robocon ni jika esok adalah hari yang penting. Contohnya kalau ada mana-mana robot competition yang disertai atau pameran-pameran yang memerlukan robot-robot di setup, so malam sebelum event tu kitorang panggil malam raya. Aku pun tak tahu mana datang idea panggilan malam raya ni.

Tapi mengenai malam raya yang aku cakapkan ni, bukan pasal esok ada robot competition, tapi esok semua pelajar tahun akhir fakulti kejuruteraan upm akan membentangkan projek masing-masing kepada para examiner dan juga orang dari industri. So kira malam ni juga malam raya lah pasal sekarang ni merupakan saat-saat akhir untuk tacap-tacap projek masing-masing dan mungkin juga masa untuk practise untuk bercakap esok.

image

Aku punya persiapan boleh dikatakan sudah 90% untuk excibition esok. Lagi 10% mungkin dari “kekonfidenan” kot. Poster dah tampal dah petang tadi, hardware pun dah boleh dikatakan siap kot. Kalau korang nak datang tengok pun boleh. Kesemua 8 jabatan kejuruteraan kat UPM buat excibition serentak. Kalau korang nak tengok aku punya projek boleh lah ke excibition jabatan electrik dan electronik di dewan peperiksaan 2. (macam adoooo).

Kepada semua member2 yang sama-sama berexhibition esok, selamat berjaya yer. Buatlah yang terbaik.

20120625_173442

20120625_174257

Oklah, jumpa lagi di entry akan datang.

Wasalam wbt…

p/s: masih mengupdate di pagi bute seperti biase.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons