Saturday 12 February 2011

.::MALAYSIAN FAVOURITE ROASTER::.

SALAM…

Pagi tadi tengah syok2 tido ade orang plak ketuk2 pintu bilik aku..aduh…aku ngat sapelah yg ketuk2 xrenti2.walaupon rase ngantuk giler babeng opasal aku tido lmbat pagi tdi, aku cekalkan diri tuk bngun juga. sambil tu aku ushalah jam kat nset..mangai!!!pkoi 12dah…hahaha…

Sekali yang dtg 2 org rasamas lah. Aku dengan seksinye + segan2  sikit pikir sape lah mamat nie n nk ape..sampai die cakap pasal ayamas pown aku dengar “Air MAS”..seb bek ade logo kat baju die 2 boleh lah aku tangkap pe yang die cuba katakan 2..sory lah bro, kepale aku weng sikit kalu baru bngun nie.

Brader 2 pown citerlah ape yg die bawak n bla3X…mcam2 r die citer, aku yang tengah ngantuk ni mengiakan jelah..hahaha..die tunjuk kat aku cupon2 n offer yg RasaMAs buat sekarang. Kira nak bg tau yg RasaMAs tngah buat promosi besar2an lah..Aku pon penah gak rase RAsaMAs Seri Serdang..hurm…not bad la..ok jer walaupon ade yg kate xok.. aku peduli hapean..lidah len2..

So, aku dngan murah hatinye join la bnde 2..hahaha.so dngan aku skang bnyaklah cupon2  RasaMAs ni. Aku pon xtau sama ada aku buat right decision o x... xsempat plak nk apply kaedah “Decision Making” yg aku belajar kat kelas management n perkaunan.

120220111076

Nilah kupon2 yang aku cakap 2…

120220111075

bila lah aku nak abiskan cupon2 nie..kalau x habiskan rugilah aku an..hahaha

Aku nk Chow dulu yer..

Salam…

p/s: otak yang tngah weng susah untuk beerfikir secara rasionalnye..

1 comments:

Mahamahu said...

Senang jer nak habis kan buat contest lah pastu bagi hadiah cupon ni ok gak mesti aku joint...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons