Saturday, 4 December 2010

.::MAHA2010||Celup Tangan Dalam Minyak Panas::.

 

Salam..

Wuhaa…memang citer pasal mak cik yang masak pisang goreng dengan mencelupkan tangannya ke dalam minyak panas yg sedang mendidih sudah tersebar di dada2 akhbar dengan meluasnya… Dan Nawza pon dengan tak sengaja terlalu booth makcik 2 ari jumaat lepas..Memang lama gak lah nak menunggu demonstrasi 2 start..Tpi dengan kesabaran yg tinggi, Nawza tunggu gak..dan Akhirnya dapat gak tengok secara live sendiri..Dan Nawza de buat Vid tuk membuktikan kejadian aneh ini…

 

PelikBinAjaib D’ MAHA2010||Serdang

 

HAh..apemacam??de bran nk try??eh…jgn2 gatal2 nak cube erk..hahaha..t x pasal2 masuk sepital t…

Ok lah, layan je r Vid nie yer..

Salam wbt…

p/s:rasanya makcik 2 da ilang deria rasa kat tangan die kowt, 2 pasal x rasa sakit..hahaa..ke ada sesape boleh menjawab dengan kaedah sains??hahaa, bleh kongsi sama2 pendapat.,.

3 comments:

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

walawee... terbaik makcik ni.. sedap x makcik 2 nye p. goreng..

Nawza said...

LPLH: hahaha..de rase gak..bese je rasenyer..terpakse beli pasal selagi x abis yg die da goreng 2,die x start masak yg baru..hahaha

pamie said...

wah..nawza da mcm wartawan hiburan

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons