Wednesday 12 September 2012

OK Jer Dengan ZALORA!!!

Assalammualaikum wbt….

Sebelum aku mulakan hikayat untuk kali ini, aku rasa bagi sesiapa yang belum lagi membaca entry mengenai ZALORA sebelum ini, haruslah baca dulu entry tersebut kerana boleh dikatakan entry ini adalah kesinambungan entry sebelum ini… Nak tau entry yang mana, korang klik je link aku sediakan dibawah ni.

<Terjebak Dengan ZALORA>

Bagi yang sudah baca, bolehlah meneruskan membaca entry ini.Mengenai barang yang aku order di ZALORA pada weekend yang lepas sudah tahu nasibnya. PAda mulanya memang aku berserah je sama ada dapat atau tidak barang aku tu. Berdasarkan pembacaan aku di beberapa blog yang bercerita mengenai ZALORA memberi aku pelbagai tanggapan. Ada yang dapat barang, tapi menunggu lama. Ada yang dapat barang on-time dan ada barang yang diterima katanya tidak seperti yang di order.

Sebab musabab aku mencuba nasib di ZALORA ni aku rasa tak perlu diceritakan lagi, pasal aku dah bagi tahu di entry terdahulu. Jadi aku tiada lah letakkan harapan yang tinggi untuk barang aku tu sampai on-time iaitu 3 hari bekerja memandangkan ramai yang kata parcel masing-masing selalu sampai lewat. Tetapi tidak disangka, kasut yang aku beli tu sampai lebih awal iaitu pada hari selasa. Mungkin rezeki aku kot ZALORA tak buat hal…dan rasanya tak perlu aku bercerita panjang pasal aku rasa korang mungkin nak tengok gambar-gambar sahaja kan…

20120909_142955

Ini merupakan luaran parcel yang dihantar..Menggunakan GDEX sebagai currier penghantaran.

20120909_143028

tarraaaaaaaaaaaaaaaa…..eh…berapa banyak kotak lah?????

…………………………………………

20120909_143108

hah..ni baru betul…..hah..samakan dengan gambar pada entry lepas? bolehlah….

20120909_143945

Gambaran lebih dekat….oklah, kasut murah jer…

20120909_143644

Dan setelah dicuba….memang suit dengan kaki aku…dah boleh pakai buat pergi kerja…

hah….nilah kasut yang aku beli secara online di ZALORA. Memang terbukti yang ZALORA menepati janji dengan penghantaran yang sempurna dan pada masa yang ditetapkan. barulah kena dengan tema hari kemerdekaan negara, “JANJI DITEPATI”….tettttttttt!!!!!

Setakat ni entry untuk kali ini…. korang doakan entry akan datang aku berjaya mendapatkan idea untuk buat contest…

Salam wbt…

p/s: kalau boleh perbanyakkanlah diskaun dekat barang-barang yang lain. Ini 50% diskaun untuk barang merapu jer…

 

1 comments:

pamie said...

http://www.youtube.com/watch?v=xPvHPQimukQ&noredirect=1

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons