Saturday 23 October 2010

.::Finishing School::.

Salam...

Pada N3 kali ini Nawza mahu berkongsi dengan semua mengenai program finishing school UPM. Universiti Putra Malaysia(UPM) muncul sebagai institusi pengajian tinggi (IPT) pertama di negara ini mengadakan program Starting School dan Finishing School bagi menghasilkan graduan serba boleh disamping memenuhi kehendak majikan dan bersedia menghadapi alam pekerjaan sebenar.. So da tahukan ape objective nya kursus ini?haha.bagus2..paham pon.

Sebenarnya Kursus finishing school ini di khaskan untuk semua pelajar tahun akhir UPM, dan ia merupakan antara syarat wajib untuk semua mahasiswa untuk bergraduat..maksudnya, kalau x duduki kursus ini, xboleh lah bergraduat..pandai diorang ugutkan...hahaha.

So, pada hari sabtu dan ahad ini bermula lah finishing school untuk semua pelajar tahun akhir UPM..brmacam-macam comment di FB Nawza lihat..so majoritynye ramai yg xmahu pergi, tapi NAwza tahu, dorang semua akan pergi juga sebab tiada pilihan lain..hahaha..

Diorang nie sebenarnya kecoh je lebeh, hahaha..Bukan bosan mane pon..Nawza dah pernah pergi la kursus finishing school nie...Nawza ulang sekali lagi...Nawza sudah pergilah Kursus Finishing School nie...bukan starting school je yer...hahaha..percaye x??mesti ramai yang terkejutkan macam mana Nawza dah pergi padahal Nawza belum berada di tahun akhir..hahaha.

Itulah kelebihan kami para ahli-ahli kelab dan persatuan di UPM nie.. pada bulan 8 yang lalu kami telah diminta menghadiri kursus finishing school fasa II... Pada masa 2, memang ramai yang terkejut bila Nawza buat post di FB mengenai kursus ini, terutamanya rakan2final year..hahaha.jealous r 2...(*bangge gak la pasal menduduki kursus ni lebih awal dri student final year)hahaha.

So caye x??kalau xcaye, sila tngok gambar2 dibawah yer..Nawza ada snap beberapa keping gambar semasa finishing school terbabit...

Yesz...bersiap sedia ke sekulah..mcam ketua pengawas x??hahaha


Semasa sesi suai kenal dengan ahli kumpulan...(*pakage leadership)


Semasa presentation antara kumpulan....*jual baju ni.



Macam-perangai...



presentation gak..


kursus tamat...duration selama 2 hari...hahaha.

so, kesimpulan Yg Nawza boleh buat ialah, kursus ini tidaklah sebosan yang disangkakan..Nawza memang betul2 enjoy dengan xtvt didalam kursus nie disamping mendapat demonstrator yang sporting...bestttttttttttt...hahaha

Setakat ini je kot N3 kali ini...chow.....

Salam wbt..

3 comments:

sukacakap said...

kesiannye xde org komen...lalalala

Nawza said...

sukacakap: erm..Tq pasal sudi comment kat page NAwza...

sukacakap said...

terpaksa..sebab kesian..huhu

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons