Thursday 24 December 2009

Avatar( layan beb)...

salam...

Selepas sebulan lebih aku duduk dibilik sewa di aras 5, hari nie aku pulang semula ke bilik asal ku 203...haha.xtually kolej sudah semakin dipenuhi pelajar semual..huish...cuti sem da nak berakhir bgi diorg la..untuk aku plak tiada erti cuti sem pown pasal aku da memang stay kolej nie sejak abes final exam bulan 11 laie...hahaha..2 la pengorbanan yg perlu dibuat oleh semua team robocon UPM...hahaha...
Tapi sepanjang aku berada kat kolej di waktu cuti nie bnyak juga la xtvt yg aku lakukan..xtv yg dilakukan selain daripda buat robot...p men bowling, tngok wayang dn jalan2...

semalam je bru lepas tngok wayang ngan bdak2 nie..hahaha...aku, punggah, paan, fahmi, din, fariz, naz, n kak nani...haha.kitorg p tngok citer Avatar..fuhh...aku memang layan giler la citer 2..best giler..wlaupon citer 2 hampir 2 jam 45min, sikit pown ku x bosan tonton cerita tu...haha..xde scene yg membosankan pown...semua menarik..hahaha..



Avatar_Imax

Poster filem avatar...hahaha...klu dapat tngok yg 3D nyer msti best...



lepas je abes tngook wayang 2, kitorg semua kalangkabut g surau tuk solat maghrib...hahaha..citer lame giler..stat pkoi 5 sengah smpai pkoi 8.10 mlm...hahaha.seb bek sempat...hahaha...lepas solat 2 kitorg lepak2 jap kat the mines 2..tngok org belegar..haha..pastu kitorg jmpe Syamsul Ghau2X, Jehan Miskin jejalan ngan awek die n plakon citer bionik..ahahaha..aku pown x bpe knal..2 paan yg ckap..hahaha...

balik je ke kolej mlam tadi, terus packing barang tukar ke bilik asal pasal esoknye(ARI NIE) kene antar kunci B4 12...hahaha..t Cik man denda 4 hengget plak..huhuhu...tpi mengangkat baran dari aras 5 trun ke aras 2..peh mang penat giler...4 kali nek trun mengangkat brang 2..mengengkeh jugak la...hahaha...

k..2 je yg dapt ku tulis tuk entry kali nie...nk kuar mkn dlu la..k.. bye.....








0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons